Digital clock

Monday, July 13, 2009

us... (lina, dja, khawlah, zati, ecah, niha, tiqah, bie, fadh)


us... really important
us... no need for word
us... only we understand it
us... forever insyaallah

tetibe je rindu korg sume
tetibe je rasa nk jumpe korg sume
tetibe je rasa diri ini keseorangan
tetibe je... actually da lama. tahan punye tahan, tros jd tetibe. hehe


to niha: sori gambar nt xde. ni gambar yg ana wat tym nk wat kad kt nt. but u always be with us...
to fadh: kemas album terjumpe gambar ni. thanks bebanyak...

10 comments:

Y said...

Waaaa~

Menitik airmata tengok gambar ni T_T

Jom la, kumpul kat KGN nak?!?

Niha, nti tetap dalam hati kami, insyaALLAH ^_^

Y said...

Hurm...

Rasa2nya, setiap antara kita pasti rasa benda yang sama. (Yang dah kawen mungkin lain sket arr. hehe)

Kekdg, masing2 rasa dilupakan, merasa tiada yang mengendahkan, merasa tidak lagi penting dalam hidup teman2 lain.

Tapi bagi kite, kite yakin, itu cuma mainan hati yang gersang kerana sudah lama kita tidak membasahkan ukhuwwah bersama.

Dulu, kita sama2 ketawa, sama2 menangis. Seringkali tidur bersama, apatah lagi makan bersama!

Adakah kini, kita sama2 rindu, sama2 inginkan masa bersama?

Hanya doa rabithah lah penghubung kita kala ini T_T

Teman-teman,
Semoga terus thabat.

Jomlah kita kumpul, jaulah ke Zoo Negara pun ok je rasanya :p

Y said...

Apsal muka masing-masing nampak suci, muda & ayu je?

Dah tua rupanya kita! haha.

zati said...

hahhaha..sgt ayu lg manis manje gitu..auwww...sob sob sob..mmg teharu bile bace entry ni..ana pon windu saat2 kte bersame..especially,gelak durjana bersame...pheuwww..can't wait to meet each other together..huwaaaa!!!

makLONG said...

waaaaa~~lina~~

sayu & rindu sgt sgt teringat kat korang sume! ya Allah~ terus terlintas segala kenangan kite..
semua nya terlalu manis~~ usrah, gelak 'durjana', makan, tdo sama2!, iftar, rehlah~~ waaaa!!



p/s menitik juga airmata~ smbil dgr lagu untukmu teman...sob sob.. ya Allah~ satu2kan la hati kami dgn cinta & ksh syg kerana Mu..

makLONG said...

i-syah, good idea!! zoo pun zoo la!! asal dpt jmpe korang~~ kat mn2 pun kite ON! KGN bile?

auwww...sgt suci debu nye kita~ & mgkn sedikit kurus..hehe..adooi..kita dh besar!

p/s niha..miss u!!

Y said...

Gelak 'durjana'?

Isk2. kite dah insaf dah. hahahaha!

Oops.

KGN-Masjid Muadz bin Jabal,Setiawangsa-25&26Julai2009-RM30

niha, kalau nti mampu bayar, kami leh wat live broadcast. hehe.

nurlina said...

hehe mst la kite amik muke yg comel2. xkan nk letak gambar br lps camping. sure masuk dpt kategori ugly face. hehe. insyaallah. kalu xjmpe, kt baca doa rabitah. alhamdulillah blh la dikuatkn ikatan dan semangat walaupn berjauhan. xsabar nk jumpe korg lg.

zati n ecah, ketawa durjana kt bile jumpe je. lama xjumpe, lama a xketawa durjana. haha. kite kene balance kan.hehe

bie said...

lina~ makasih for the entry. igt2 lpe kat ne letak kad yg fad bg tu he2, surat dr niha b4 kte pindah kuantan ada lagi dlm simpanan. 25-26July maybe pg camping tp pasti anjuran wanita ke krj hu2 jumpa kat zoo syok gk sbb selain nuha yg x prnh masuk zoo, akak nuha pun dh lm x masuk zoo he2

fadhilah said...

waaa...sedeynyeee...fad sendiri pn lupe letak gamba ni kat mane..huhuhu..bile nak jumpe ni korg..x de..konvo nnt, x kire..mesti kene lepak same2 juga..

buat yang BERSUAMI..tlg mintak cuti dr suami anda selama satu hari..hahahha